حضور «کسرا» در چهاردمین کنگره دوسالانه و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سرامیک ایران

چهاردمین کنگره دوسالانه و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سرامیک ایران  از تاریخ 18 الی 19 شهریور بصورت مجازی و از تاریخ 20 الی 21 شهریور ماه 1403 در محل هتل المپیک برگزار شد.

حضور «کسرا» در چهاردمین کنگره دوسالانه و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سرامیک ایران

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان، چهاردمین کنگره دوسالانه و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سرامیک ایران حول محورهای؛ مواد دیرگداز، شیشه و شیشه - سرامیک، مواد اولیه و روش‌های فراوری،کاشی، چینی، لعاب، رنگدانه و جوهر، پوشش‌ها و لایه‌های نازک‌ سرامیکی، سرامیک‌ها در محیط زیست و انرژی، سرامیک‌های زیست سازگار و زیست فعال، سرامیک‌های الکتریکی، نوری و مغناطیسی، سرامیک‌های سازه‌ای اکسیدی و غیراکسیدی، روش‌های نوین تولید پودر و قطعات سرامیکی برگزار شد.

در این کنگره، علاوه‌ بر ایراد سخنرانی‌های کلیدی و ارائه کارگاه‌های راهبردی توسط اساتید و متخصصین علم و صنعت سرامیک کشور، نمایشگاه تخصصی سرامیک با محوریت مواد اولیه و محصولات سرامیکی و نیز تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی برگزار شد و در مراسم اختتامیه کنگره نیز از بزرگان علم و صنعت سرامیک ایران تجلیل به عمل آمد.

 نمایشگاه تخصصی سرامیک  فرصت مناسبی بود تا شرکت‌های فعال در این حوزه، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان و فعالان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها، محصولات و نوآوری‌های آتی خود را معرفی کنند.

در آخرین روز این کنگره با اهدای لوحی از سوی سارا بنی جمالی؛ دبیر چهاردهمین کنگره و رئیس هیات مدیره انجمن سرامیک ایران از حضور و ارائه دستاوردهای فن‌آورانه شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان تقدیر شد.

یادآور می‌شود: هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان که در تولید انواع سرامیک‌های پیشرفته مهندسی، آلومینا بال، سرامیک بال، قطعات ویژه آلومینایی، آلفا آلومینا، تبولار آلومینا، کاتالیست بازیابی گوگرد، ریفرمینگ، Zno، جاذب، آجرهای ضد اسید، گلوله فیلتر تصفیه آب، الوژیست صادراتی، سنگ آهن هماتیت عیار بالا، کربنات کلسیم، لیمونیت، بالکلی، سیلیس، کنسانتره هماتیت و .... فعالیت دارد، در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

آلبوم تصاویر

آلبوم ویدئو