شرکت گلوله‌های سرامیکی دیبا سرام نوین کسرا

شرکت گلوله‌های سرامیکی دیبا سرام نوین کسرا

شرکت گلوله های سرامیکی دیبا سرام نوین کسرا

 

شرکت دیبا سرام نوین کسرا در سال1393 در منطقه صنعتی جهان آباد میبد با سرمایه گذاری و دانش فنی شرکت سرامیک های صنعتی اردکان راه اندازی شد.

محصولات شرکت دیبا سرام نوین کسرا با نام های تجاری و عناوینی از جمله: 

گلوله های پرسلانی، سرامیک بال سیلیسی، سرامیک بال پرسلانی، پکینگ های سرامیکی، پرکن های سرامیکی، پرسلانی یا سیلیسی، ساپورت ها یا پایه های کاتالیست  پرسلانی، سیلیسی یا سرامیکی و... در شرکت های مصرف کننده مثل نفت، گاز، پتروشیمی، شیرین سازی گاز و نوشابه سازی و... شناخته می شوند. 

از نقاط قوت این گروه از محصولات جرم حجمی نسبتاً پایین (که خود باعث کاهش وزن و تنش به دیواره های رآکتورها می شود) مقاوت مناسب در برابر خوردگی شیمیایی و نهایتاً قیمت ارزان تر نسبت به انواع دیگر گلوله ها و... می توان نام برد (که پارامتر اخیر خود دلیل بر تسهیل در دور ریختن و تعویض کامل این محصولات در هر فرآیند اورهال و جایگزین با گلوله های جدید     می شود) 

از جمله موارد کاربرد این گروه از محصولات را می توان 

 برج های تقطیر نفت و گاز و پتروشیمی Distillation tower  

برج ها و رآکتورهای انتقال جرم Mass Transfer

شیرین سازی گاز (به منظور جدا کردن ترکیبات گوگرد مثل SO2  H2S, و... از گاز ترش)

نوشابه سازی (حل کردن گاز CO2  در محلول فرمول نوشابه و... نام برد)

فلسفه تولید این گروه از محصولات در کنار سرامیک بال آلومینایی توسط هلدینگ سرامیک های صنعتی اردکان این است که مشتریان گروه نفت و گاز و پتروشیمی متمایل به خرید پک کامل از حداقل تامین­کنندگان هستند و هر چه سبد کالا و پک محصولات تولیدی قابل ارائه متنوع تر باشد تمایل به تامین انواع اقلام درخواستی از تامین کننده مذبور بیشتر است. هلدینگ سرامیک های صنعتی اردکان عنوان بالاترین گرید در وندور لیست تامین کنندگان نفت و گاز و پتروشیمی را مرهون همین تنوع در سبد محصولات قابل عرضه خود می باشد.

از محصولات دیگر این شرکت به گلوله های مخصوص سل های تصفیه آب، پساب های صنعتی، آجر ها و کاشی  ضد اسید مورد مصرف در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع خوراکی مخصوصاً لبنی، دارو سازی و... میتوان نام برد.