حضور هلدینگ دانش‌بنیان سرامیک‌های صنعتی اردکان در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور هلدینگ دانش‌بنیان سرامیک‌های صنعتی اردکان در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

هلدینگ دانش‌بنیان سرامیک‌های صنعتی اردکان به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن 38B غرفه 53 میزبان بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  از  تاریخ  19 الی 22  اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی فعال در زمینه‌های مختلف صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این حوزه، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان و فعالان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها، محصولات و نوآوری‌های آتی خود را معرفی کنند.

یادآور می‌شود: هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان که در تولید انواع سرامیک‌های پیشرفته مهندسی، آلومینا بال، سرامیک بال، قطعات ویژه آلومینایی، آلفا آلومینا، تبولار آلومینا، کاتالیست بازیابی گوگرد، ریفرمینگ، Zno، جاذب، آجرهای ضد اسید، گلوله فیلتر تصفیه آب، الوژیست صادراتی، سنگ آهن هماتیت عیار بالا، کربنات کلسیم، لیمونیت، بالکلی، سیلیس، کنسانتره هماتیت و .... فعالیت دارد، در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.