دیدار اعضای هیات مدیره استصنا با معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری

اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران «استصنا» با دهقانی فیروزآبادی- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

دیدار اعضای هیات مدیره استصنا با معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری

این جلسه در روز شنبه به تاریخ 19 خرداد ماه 1403 در محل معاونت علمی- فناروی با حضور آقایان دکتر دهقانی فیروزآبادی- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، احسان ثقفی- رییس هیات مدیره استصنا و برخی از اعضای آن انجمن و همچنین شرکت مدیریت تامین زنجیره آرمان برگزار شد.

در این نشست در ارتباط با مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان گفتگو و مقرر شد طی چند روز آتی با امضاء توافق نامه‌ای در جهت تسهیل در امور مرتبط و تخصصی این حوزه تعاملات اینده برنامه‌ریزی شود.

در انتهای جلسه مقرر شد که یک گردهمایی با حضور دهقانی فیروزآبادی و اعضای دانش بنیان انجمن برگزار شود تا ضمن پرسش و پاسخ اعضا، به بیان مسائل و مشکلات خویش بپردازند.

شایان ذکر است شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان عضو انجمن استصنا بوده و در سال 1402 اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید 10 درصد از سهام شرکت تامین زنجیره آرمان به عنوان بازوی فروش و صادرات و مدیریت و بازرسی استاندارد شرکت‌های عضو انجمن کرده است.

آلبوم تصاویر