آرشیو اخبار

گاما آلومینا
گاما آلومینا

‫۲۰ روز قبل، شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۰۵:۴۵

کاتالیست ZnO
کاتالیست ZnO

‫۲۰ روز قبل، شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۰۵:۴۱

کاتالیست ریفرمینگ نیمه فعال
کاتالیست ریفرمینگ نیمه فعال

‫۲۰ روز قبل، شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۰۵:۲۵

کاتالیست تیتانیا درصد بالا
کاتالیست تیتانیا درصد بالا

‫۲۱ روز قبل، پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۱۶:۲۷

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان(سهامی عام) سال مالی منتهی به 1403/12/30

‫۲۲ روز قبل، چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۱۶:۳۳

گزارش پایداری شرکت سرامیک های صنعتی اردکان سال مالی منتهی به  1403/12/30
گزارش پایداری شرکت سرامیک های صنعتی اردکان سال مالی منتهی به 1403/12/30

در راستای توسعه پایدار و ایجاد ساز وکاری برای ارزیابی توان خلق ارزش در کوتاه مدت و بلند مدت و عمل به تعهدات قانونی شرکت مربوط به رعایت الزامات مواد 39 ، 40 و 41 دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 18 مهر1401) شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان خود را عضوی مسئول در فضای کسب و کار کشور دانسته و با تعیین مفهوم پایداری به عنوان چشم انداز خود، همواره نسبت به نقش و جایگاه خود در عرصه توسعه پایدار آگاه بوده است

‫۲۳ روز قبل، چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۰۹:۲۴

کمیته های تخصصی
کمیته های تخصصی

در راستای چشم انداز و ماموریت شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان در مسیر توسعه پایدار و با تکیه بر دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین با هدف شفاف سازی، شرکت نسبت به ایجاد کمیته های تخصصی با مشارکت اعضای هیات مدیره و متخصصان مستقل به شرح زیر اقدام نموده است.

‫۲۳ روز قبل، چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۰۸:۴۱

کربنات کلسیم
کربنات کلسیم

‫۲۰ روز قبل، شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۴، ساعت ۰۷:۰۷

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرامیک‌های صنعتی ارکان، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرامیک‌های صنعتی ارکان، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

در روزی که به پاس تلاش‌ها و نقش بی‌بدیل فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است، مفتخریم به نمایندگی از هلدینگ سرامیک‌های صنعتی اردکان، این روز فرخنده را به تمامی همکاران پرتلاش و دلسوز این عرصه تبریک و تهنیت عرض نماییم. روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر سازمان، پلی است محکم میان مجموعه‌ها و مخاطبان که با هنرمندی در مدیریت ارتباطات، ایجاد اعتماد و تبیین اهداف و ارزش‌های سازمانی، زمینه‌ساز ارتقاء جایگاه برند و توسعه پایدار شرکت‌ها می‌گردد. در شرایط کنونی که فضای کسب‌وکار به شدت رقابتی و پیچیده شده و سرعت انتقال اطلاعات بی‌سابقه است، نقش روابط عمومی بیش از هر زمان دیگری برجسته و استراتژیک شده است.

‫۲ ماه قبل، یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴، ساعت ۰۵:۳۴